(Android) Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash hack spill (ubegrenset med mynter)
Mar 16, 2022 11:58:57 GMT
Post by biemapecontting on Mar 16, 2022 11:58:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spill (ubegrenset med mynter) ▞▞▞
▞▞▞ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash 2022 version ▞▞▞
Tidsløser! Krevde ikke fokus, og enkelt konsept.
Såå gøy jeg elsker det
Det er et bra spill jeg liker å spille som kurerer kjedsomhet og det er gratis, ikke mange annonser, noe som er bra.
Bra spill
Morsomt spill god tid morder. Annonser setter seg fast ganske mye og kan ikke få belønning veldig frustrerende
Annonsene fryser stadig. Jeg vil se annonsen og ikke få boost i tillegg.
Presser for tungt på mikrotransaksjonene og ser på reklamer. Ellers en god tidsbruker.
Kult at du har en del av det som er i dag er det bare å ta en titt på det som er i dag er det bare å ta en titt på det
Videoer krasjer stadig. Har pågått problem i flere uker. Sorter det ut eller slett det. Det er. 6 januar. Høytiden er over. Ordne problemene
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash Simulasi vyx
Bra spill, morsomt å spille når du ikke spiller spilleautomat, men du kan sjekke det med noen få timers mellomrom, blir litt tregt, flott for den gjennomsnittlige kvernen, blir lett gammel for den vanlige telefonspilleren
Kult tidsfordriv
dens kule ETA: det ville være kulere om appen sluttet å be om penger med noen få skjermer.
SÅ GǾYYYYYYYYYYY
Jeg elsker faktisk dette spillet, jeg har hatt det to ganger nå. Det er ganske flott. Det eneste jeg ikke liker er annonsene, spesielt de du ikke kan dempe. Hvis alle annonser kunne endres, ville jeg gitt den 5 stjerner.
Artig spill. noen problemer som å ikke koble til Google Play.
Városi repülőgép pilóta játék Szimulációs játékok zpgp
Bra👌
Bra spill når du kjeder deg pp bussen
Bra spill
Ei lika de ikke
Utrolig og trenger ikke å bruke penger på det! Det er bare annonsene som er irriterende. Kan du redusere annonsene på den?
Veldig bh spill
En av annonsene fryser og kan ikke fortsette
Naic
Morsomt spill totalt sett, for mye som skjer til å virkelig nyte alt.
Dårlig app
Bra inaktivt spill, men annonser dreper det. Det faktum at jeg får politiske nyhetsannonser når jeg bruker denne appen fikk meg til å avinstallere. De 5+ popup-hendelsene når du starter spillet er for mye. Det skal handle om å spille og nyte spillet, ikke presse mer penger. Trist at de gikk i denne retningen.
Litt kjedelige ting
Skjerm fylt med betalingsalternativer
Jeg har ærlig lastet ned, avinstallert og deretter installert denne appen på nytt flere ganger over en periode på flere år. Det er et flott spill og kan være avhengighetsskapende, noe som ikke alltid fungerer bra med å være på skolen lol. Totalt sett liker jeg veldig godt dette spillet.
VELDIG BH SPILL
Jeg har dette spillet på ipaden min og har nå installert spillet på mobiltelefonen min. 😀🎉✨
Dette er definitivt et spill jeg er avhengig av. Men jeg vil gjerne om det var færre annonser å kjøpe eller få disse elementene for å hjelpe spillet ditt. Ellers er det et bra spill, og jeg anbefaler det hvis du kjeder deg.
Spille stopper alt formye i det siste. Spille restart når f.eks få 2 dobbel penger. Og samme med når eg skal få timer på alle gruven.
Dårlig
Jeg sa det var dårlig fordi telefonen ikke vil siste det inn
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash Simulasyon vmha
Når reklamen virker er det et bra spill (som i hent x2) men ofte kommer det en spillbar annonse som gjør at spillet henger seg. Ikke bra - veldig irriterende faktisk. Vurderer å avinstallere.
Ok. Men feilaktige annonser. Én zombieannonse fryser hver gang. Og noen annonser krever 4 trykk for å komme gjennom. Du vil sannsynligvis bruke mer tid på annonser og relansering enn å spille. Trenger litt arbeid.
Generelt deres typiske enkle simulatoropplevelsesspill. Morsomt å begynne, men kommer til det punktet hvor du må bruke penger for å komme deg videre effektivt, og det er da jeg avslutter hvert eneste spill basert på grådighetssystemene som virkelig ødelegger videospillenes natur. 2 stsrs fordi det er lett enkel moro og selskapet deres er pålitelig. Jeg bare hater å betale for å gå opp i nivå, det er bare dumt.
BH spill👍litt kjedelig😅
feil og dårlig informasjon om varer
pleide å være bra. Mengden av annonser har drept det for meg
Åååååå
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash Симулације uchj