Post by biemapecontting on Mar 16, 2022 12:02:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Trojan War Premium: Legend of Sparta ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Trojan War Premium: Legend of Sparta IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats voor veel edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Trojan War Premium: Legend of Sparta 2022 version ▞▞▞
Guerra de Troya Premium: guerrero de Esparta Estrategia svr
Niet slecht
Mooi hoor
Het spel is over het algemeen onder de maat en om eerlijk te zijn zou ik het niet hebben gedownload als het niet gratis was. De reden dat ik het 1 ster heb gegeven in plaats van 3 of 4 is omdat de advertenties je niet de beloofde beloningen geven. Los dit op om mijn beoordeling te verbeteren.
geweldig
De game is cool, maar er is ABSOLUUT GEEN PVP 3 dagen spelen bereikte pvp lvl gisteravond sit en wacht 10 minuten tot pvp. Niemand deed mee.Dan heb ik vanmorgen meer dan 30 minuten gezeten om te pvp en niets..er lijkt GEEN SPELERBASIS te zijn als er nog een echte persoon moet pvp hel nooit pvp tot nu toe
😄👎👎👎
[17/07 11:09] Natik Kuml: 🖐🏻😊 [18/07 12:53 pm] Natik Kuml: 😊 [18/07 12:54 pm] Natik Kuml: 👍🏻👍🏻😊
Hoezeer ik ook van de gameplay hou, de buitensporige advertenties zorgen ervoor dat ik de beoordeling naar 3 sterren breng. Ik bedoel, bijna elke beweging die ik maak heeft advertenties die op me wachten. Om te denken dat dit een "Premium" spel zou moeten zijn.
Wow 😲 de game weet zelfs wat het is, maar de gameplay PS4-update op de 🎮 de
Ik heb betaald voor geen advertenties en meer geld uitgegeven en ik heb nog steeds advertenties, wat een afzetterij.
Geweldig spel
Ik kocht het spel voor een dollar en leek me een goede deal voor dit soort touwtrekken. Ik wist niet dat ik nog steeds advertenties moest kijken. 5 dollar voor geen advertenties. Au. Het ziet er niet goed uit voor het bedrijf, maar ik dacht dat ik voor iedereen een ginny varken zou zijn. Groter is dat ik tot level 12 of zo speelde voordat ik pvp probeerde ... en ik wachtte 5 minuten in de wachtrij voor 2 games en daarna niets. Bevolking is te laag en ik kan zien waarom, ziet er goed uit, maar is niet de moeite waard.
Safikul Lslamn
Baddddddddddd gaaaaaaaaaammmmmmeeee
Omdat mujhe karna tha nhai kar pyaa . terugbetalen
Deze game is best leuk en complex en heeft echte voordelen voor het hebben van verschillende eenheden die eigenlijk in balans zijn, in tegenstelling tot de erfenis van de stick-oorlog, waar mensen dit naar verwijzen, mensen houden ervan om deze game te bekritiseren, dus daarom is het best moeilijk voor hen, ook al verslaat ik nonchalant de hele tijd moeilijk. Ik heb dit in de uitverkoop, dus ik heb niets betaald en eerlijk gezegd zou ik het ook niet doen, je inkomsten genereren ZUIG; maak dit spel gratis of maak het reclamevrij om het eerlijk te maken voor degenen die het hebben gekocht... Bugged, Originality, Greedy, 3 ⭐
Wauw
episch
Dit is een geweldig en cool spel
Ik hou van Trojaanse oorlog premi geme⭐ ♥️
Spin A Spell פנאי aui
ARBIND Kumar
Wow, de actie is geweldig, alsof ik heb gezien waarom het voor is
Zelfde spel ze alleen op een andere titel, niets echt veranderd. Wordt snel saai
Leuk spel
Eén verzoek aan ontwikkelaars, verwijder de timer voor speciale eenheden op het slagveld, zoals Achilles wordt slechts 30 seconden opgeroepen en dan verdwijnt hij gewoon hetzelfde met Zeus, hij verschijnt 60 seconden en verdwijnt ook. Dit heeft invloed op de gameplay, omdat je kunt verliezen als je op tijd vertrouwt, dus als je de timer voor deze eenheden verwijdert, kunnen spelers de volledige ervaring krijgen door met ze te spelen. Doe dit alstublieft en reageer. Dank u.
Heel goed spel ik vind je echt leuk
"premium games" hebben nog steeds een advertentie erin
OK?
diep
Ei incubator automatisch met een nieuwe en een nieuwe is een goed idee om te gebruiken voor uw eigen speciale behoeften 6uu77yiu
🙏
Guerra de Troya Premium: guerrero de Esparta Estrategia svr
Weer een gulzige geldklopper, waarbij je ofwel advertenties bekijkt totdat je moet kotsen om de benodigde munten te verzamelen, voor elke kleine cent betaalt met echt geld of eindeloos vermaalt om vooruit te komen als een slak op het ijs. Verwijderd.
Zeer lage graphics en het is gewoon een rip-off van Stick War Legacy. Zelfde ontwerp en alles. Zeer teleurgesteld en het is niet eens origineel.
Wauw. Je bent zo dom als je deze app hebt gekocht. Het verwijdert geen advertenties en het spel is hetzelfde. Zeus spawnen heeft geen zin, aangezien hij kan sterven in Zeus-uitdaging en hij vertrekt niet na 60 seconden. Denk nog eens na
Verbazingwekkend leuk spel
ik hou van spel
5 sterren!Ik ben dol op deze kahit di ko na try
Zeer teleurstellend De premium-versie bevat nog steeds advertenties. En de game is niets bijzonders dan de normale versie.
Lees de andere recensies. Advertenties in een premium game - geen excuus. Ontwikkelaar moet Trojan War Premium hernoemen naar Trojan War met advertenties (en een paar artefacten).
Ja ik heb je gevonden agien
Dit is letterlijk een kopie van een oud en populairder spel genaamd "Stick War Legacy", duidelijk het verhaal en de troepen zijn letterlijk gekopieerd maar een beetje getweet en koop deze Premium-versie niet omdat je nog steeds ADS moet kijken, wat zo stom is.
ूुुर